يك هويت با دو شناسنامه !
نوشته شده توسط : سرباز كوچك ولايت

1

- شايد براي عده اي- هر چند اندك و كم شمار- كه هنوز به عمق فتنه 88 پي نبرده اند، شنيدن اين خبر- تاكيد مي شود بر «خبر» و نه «تحليل»- تعجب آور باشد كه سران و عوامل اصلي فتنه 88 نه فقط با تروريست هايي كه دست به ترور دو دانشمند هسته اي كشورمان زده اند، هويت مشترك و يكساني دارند، بلكه خيانت سران فتنه، بارها از جنايت تروريست هاي صبح دوشنبه تهران، بيشتر و نفرت انگيزتر نيز بوده و هست. چرا...؟! به قول حقوقدانان؛ «نحن ابناء الدليل، نميل حيث يميل... ما فرزندان دليل هستيم و در قضاوت به آن سوي مي رويم كه دلايل هدايتمان مي كنند.».
2- آيا تروريست هايي كه دو دانشمند هسته اي ايران را ترور كرده اند، با آن دو خصومت شخصي داشته اند؟ بديهي است كه با توجه به تمامي شواهد و قرائن موجود پاسخ اين سوال منفي است. بنابراين چرا دست به اين جنايت آلوده اند؟ ترور دانشمندان هسته اي ايران اسلامي در اوج چالش هسته اي كشورمان با دشمنان بيروني و مخصوصاً آمريكا، انگليس و اسرائيل صورت گرفته، آنهم در حالي كه طي نزديك به ده سال گذشته، حريف بيروني از هيچ اهرم سياسي، نظامي، اطلاعاتي، اقتصادي و... براي مقابله با فعاليت هسته اي جمهوري اسلامي ايران دريغ نكرده و حتي بارها تاكيد ورزيده است كه حمله نظامي به تاسيسات اتمي ايران را نيز به عنوان يك گزينه روي ميز دارد!
3- چند هفته قبل «جان ساورز» رئيس سازمان اطلاعاتي MI6- شاخه اطلاعات و جاسوسي خارجي در اينتلجنت سرويس انگليس- به صراحت گفته بود «روش هاي ديپلماتيك براي متوقف كردن فعاليت هسته اي ايران با ناكامي روبرو شده است و بايد از طريق عمليات جاسوسي و اطلاعاتي با ادامه برنامه هسته اي ايران مقابله كنيم» (روزنامه انگليسي تلگراف) و ژنرال پترائوس سرفرمانده سابق نيروهاي نظامي آمريكا در خاورميانه و سرفرمانده كنوني نظاميان آمريكا در افغانستان فاش كرده بود كه براي مقابله با فعاليت هسته اي جمهوري اسلامي ايران و تنگ كردن عرصه بر مسئولان نظام، شماري از كماندوهاي آمريكايي از گردان نيروهاي ويژه را براي انجام عمليات جاسوسي و اطلاعاتي با همكاري عوامل داخلي به درون خاك ايران نفوذ داده است و مئير داگان، رئيس سازمان اطلاعاتي رژيم صهيونيستي از ضرورت عمليات اطلاعاتي شكننده عليه برنامه هسته اي كشورمان خبر داده بود و...
4- ديروز - يعني يك روز پس از عمليات تروريستي صبح دوشنبه تهران- روزنامه اينديپندنت دو مقاله از دو تحليل گر اسرائيلي و آمريكايي را كه هر دو نفر آنها سابقه آشكار و اعلام شده عضويت در سرويس هاي اطلاعاتي دارند، به چاپ رساند. مقاله اي گزارش گونه به قلم «يوسي ملمان» عضو «موساد» و مفسر ارشد روزنامه اسرائيلي «هاآرتص» و يادداشت ديگري از «بروس ريدل» مأمور سابق سازمان «سيا» كه تيتر اول كيهان امروز به اين خبر اختصاص يافته است. «يوسي ملمان» در مقاله گزارش گونه خود مي نويسد؛ ديروز-دوشنبه- سه رويداد به ظاهر بي ارتباط با يكديگر ولي در واقع مرتبط با هم اتفاق افتاده است، افشاي اسناد وزارت خارجه آمريكا كه بسياري از آنها درباره نگراني جامعه جهاني نسبت به برنامه هسته اي ايران است، ترور يك دانشمند هسته اي ايران در تهران و مجروح شدن يك دانشمند ديگر و انتصاب «تامير پاردو» به جاي «مئير داگان» به عنوان رئيس موساد، سازمان اطلاعاتي خارجي اسرائيل. يوسي ملمان در ادامه مي نويسد «اين سه رويداد با يكديگر ارتباط مستقيم دارند و همه آنها، بخشي از تلاش بي پايان جامعه اطلاعاتي اسرائيل، همراه با همتايان غربي آن، از جمله MI6 انگليس و سازمان اطلاعات مركزي آمريكا «سيا» است كه با هدف اخلال در فعاليت هسته اي ايران، يا به تأخير انداختن آن و در صورت امكان، بازداشتن جمهوري اسلامي ايران از ادامه فعاليت هسته اي خود، طراحي شده و به اجرا درآمده است». اين عضو ارشد موساد كه طي چند سال اخير در پوشش مفسر روزنامه صهيونيستي «هاآرتص» ظاهر شده است در ادامه مقاله خود اشاره مي كند كه «اين، حداقل، چهارمين تلاش براي ترور دانشمندان ايراني مرتبط با برنامه هسته اي اين كشور طي 4 سال گذشته است» و از احتمال اقدامات مشابه ديگر نيز خبر مي دهد!
«بروس ريدل» نيز با بيان ديگري به نگراني اسرائيل از فعاليت هسته اي ايران مي پردازد و با اشاره به سوابق موساد در ترور مخالفان مي نويسد؛ «امروز، ايران در صدر نگراني هاي اسرائيل قرار دارد و نتانياهو با ابراز اين نگراني، به موساد دستور داده است كه ايران بايد در صدر برنامه هاي عملياتي موساد باشد». بروس ريدل خبر ديگري هم در آستين دارد و مي نويسد؛ «مئير داگان رئيس موساد طي 8 سال گذشته همواره تأكيد داشته است كه موساد نبايد، فقط اطلاعات جمع كند، بلكه بايد براساس اطلاعاتي كه به دست مي آورد، وارد عمل شود» و اضافه مي كند؛ «تامير پاردو» كه به جانشيني داگان انتخاب شده است، سال ها در موساد و نيروهاي نظامي اسرائيل در اينگونه عمليات- ترور- شركت داشته و همچنان، آن را يكي از اولويت هاي اصلي خود مي داند.
اگر اين اعترافات صريح و بي پرده نيز نبود، كمترين ترديدي وجود نداشت كه ترور دانشمندان هسته اي ايران، جنايت مشترك سرويس هاي اطلاعاتي آمريكا، اسرائيل و انگليس بوده است.
5- اكنون جاي اين سؤال است كه عاملان ترور دانشمندان هسته اي ايران، چه مي خواسته اند و در پي چه بوده اند كه سران فتنه طي 8 ماه فتنه گري و خيانت و جنايت در پي آن نبوده اند؟! آيا تمامي مراحل فتنه 88 بي كم و كاست- تأكيد مي شود كه بي كم وكاست- مطابق نسخه و دستورالعمل رسماً اعلام شده مثلث آمريكا، انگليس و اسرائيل صورت نگرفته بود؟! آيا سران فتنه، آشكارا به حمايت از نسخه ديكته شده مثلث يادشده، نه فقط توقف برنامه هسته اي جمهوري اسلامي ايران، بلكه مقابله با مباني و اركان اسلام، انقلاب، امام(ره) و نظام اسلامي را دنبال نمي كردند؟ تشكيل «كميته صيانت از آراء» بعد از ملاقات پنهان با جرج سوروس و فرمول آشكارا اعلام شده و مشترك «جين شارپ، ريچارد روتي و سوروس». انتخاب يك نماد رنگين بعد از توصيه «مايكل لدين»، برنامه ريزي براي آشوب هاي خياباني قبل از انجام انتخابات، اعلام پيروزي در حالي كه هنوز رأي گيري تمام نشده بود، چه رسد به آغاز شمارش آراء، ادعاي تقلب بلافاصله پس از اعلام اولين نتيجه رأي گيري، درخواست ابطال انتخابات- فرمول جرج سوروس و جين شارپ- درخواست رفراندوم- با توصيه قبلاً اعلام شده مايكل لدين- خودداري از پيگيري ادعاي تقلب از مجاري تعريف شده قانوني، درخواست حضور ناظران و بازرسان بين المللي- توصيه وزارت خارجه اسرائيل و بخشي از فرمول جرج سوروس براي كودتاهاي مخملي- شايعه پراكني و اصرار بر آن بعد از افشاي دروغ بودن شايعات، شعار به نفع اسرائيل در روز قدس و تكرار بي كم و كاست شعار «نه غزه، نه لبنان جانم فداي ايران»! كه دو روز قبل از سوي وزارت خارجه اسرائيل- در سايت رسمي اين مركز صهيونيستي- توصيه شده بود. شعار به نفع آمريكا در روز جهاني مبارزه با استكبار، ائتلاف و همكاري آشكار با منافقين، ماركسيست ها، بهايي ها، سلطنت طلب ها، كومله، پژاك ، اهانت به ساحت مقدس حضرت امام حسين(ع) در روز عاشورا و حمايت آشكار از اهانت كنندگان با عنوان «مردمان خداجوي»!!، نفي وجود مبارك حضرت صاحب الزمان«عج»- توصيه بيت العدل بهايي ها از اسرائيل- و معرفي نفي كننده به عنوان يكي از 5 عضو اصلي اتاق فكر فتنه در لندن.
گفتني است كه اهانت به ساحت مقدس امام حسين(ع) و نفي وجود مبارك حضرت صاحب الزمان(عج) فرمول از قبل اعلام شده «فرانتس فوكوياما» نظريه پرداز و استراتژيست آمريكايي در فرمول معروف وي با عنوان «مهندسي معكوس» براي مقابله با نظام ولايت فقيه در ايران بوده است كه بعد از حماسه عظيم و بي نظير 9 دي ماه 88، «ريچارد هاس» مسئول شوراي روابط خارجي آمريكا، ضمن پذيرش مسئوليت ارائه اين فرمول به سران فتنه، با تأسف اعلام كرد «فرمول مهندسي معكوس آقاي فوكوياما، نتيجه معكوس داده است و به جاي دور كردن مردم از آيت الله خامنه اي، بر نفوذ وي افزوده است» و....
6- آيا هيچيك از موارد ياد شده قابل انكار است؟! آيا به همين علت نبود كه شيمون پرز از فتنه گران به عنوان «بزرگترين سرمايه اسرائيل در داخل ايران» ياد مي كرد؟ و نتانياهو با صراحت مي گفت «اصلاح طلبان به نيابت از اسرائيل با جمهوري اسلامي مي جنگند» و اوباما؛ حمايت از فتنه گران را يكي از اهداف استراتژيك آمريكا مي دانست؟! آيا به گفته مقامات آمريكايي اصلي ترين هدف از صدور قطعنامه 1929 شوراي امنيت سازمان ملل، حمايت از سران فتنه نبوده است؟! و...
اگر، اينها، همه و صدها نمونه ديگر از اين دست، واقعيت هاي مستند و غيرقابل انكار بوده است- كه بوده و هست- آيا نبايد نتيجه گرفت كه سران و عوامل اصلي فتنه 88 نه فقط با جنايتكاراني كه دست به ترور دانشمندان هسته اي ايران زده اند، هويت مشتركي دارند، بلكه ابعاد جنايت آنان بارها از اقدام تروريستي صبح دوشنبه تهران گسترده تر و مشمئز كننده تر است؟!
«ما فرزندان دليل هستيم و در قضاوت به آن سوي مي رويم كه دلايل هدايتمان مي كنند».
حضرت اميرعليه السلام كه اسوه صبر و حلم و خويشتن داري است و از خيانت برخي از دشمنان دوست نما تنها به عنوان «استخوان در گلو و خار در چشم» مبارك خويش ياد كرده و لب به گلايه نمي گشود، اشعث بن قيس را به اين جرم بزرگ لعنت مي فرمود كه «شمشير دشمن را به سوي قوم و قبيله و خويشاوندان خويش كشانده است».
حسين شريعتمداري




:: موضوعات مرتبط: مقالات , سیاسی , اخبار , ویژه , ,
:: برچسب‌ها: عوامل اصلي فتنه 88 , تروريست , ترور دو دانشمند هسته اي , سران فتنه , عمليات جاسوسي و اطلاعاتي ,
:: بازدید از این مطلب : 1089
|
امتیاز مطلب : 208
|
تعداد امتیازدهندگان : 69
|
مجموع امتیاز : 69
تاریخ انتشار : 10 آذر 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
انتقاد 2 در تاریخ : 1389/9/13/6 - - گفته است :
سلام دوست من هرچند شما نزدیک 26سال از من بزرگتر هستید ظاهرا من تجربه ندارم که بخوام انتقاد کنم اما این ها را مثال ما می گیم که کاری به ابروی امام نداره ولی افراد سالهادر کنار امام بودند نباید این حرفها را بزنیم این افراد نزدیک 12 یا 16 سال ریاست جمهوران ایران بودند یعنی ما تو این مدت زیره نظر امریکا بودیم وقتی ما خودمون ابروی خودمون را می بریم پس نباید ناراحت باشیم که در خارج از مرزها ما را تروریست یا غیره معرفی می کنن وقتی ما داریم به دست خودمون ابرویه خودمون را می بریم راستی چرا می خواهیم به بقیه بفهمونیم که اینها دشمنن نه این اثبات دشمنی ایران نیست این اعترافی که خودمون داریم داد می زنیم اقا ایران ضعیفه ایران با خودش در گیره گفتم اگه اینطور پیش بریم 3ساله دیه می گیم اقای احمدی نژاد هم از دشمنان ایران بود خبر نداشتیم .وگر نه تموم ایران با چهره این افراد تو این 2 اسل اشنا شدند نیازی به گفتن نیست در ضمن ممنون که به وب من سر زدید و من را لینک کردیددر ضمن این درباره وب لاگ مخصوص ماه محرمه بازم می گم اصلا از سیاست خوشم نمی یاد .دوست من لینک شدید

راستی از صحبتام منظوری ندارم ناراحت نشید.التماس دعا هم کشوری


پاسخ:سلام دوست خوبم. از اینکه مجددا بهم سر زدید متشکرم و از اینکه با صبر و حوصله و ارب و متانت سعی در راهنمائی بنده نمودید سپاسگزارم. همچنین از اینکه لینک مرا پذیرفتید تشکر میکنم. دوست خوبم ما باید متوجه باشیم که در کنار پیامبر بودن وحتی در لشکر پیامبر بودن فضیلت نیست بلکه با پیامبر بودن و تا اخر بودن مهم است. شما به تاریخ اسلام نگاه کن و ببین چه کسانی پشت سر پیامبر نماز میخواندند و حتی در جنگها شمشیرها میزدند(مثل طلحه و زبیر و...)و حتی پیامبر به انها القاب(مثل لقب شیخ الاسلام و سیف الاسلام که القابی بودند که خود شخص پیامبر به طلحه و زبیز داد)میداد اما همانها بعد از پیامبر بر علی وصی پیامبر شمشیر کشیدند. و حتی همان یاران پیامبر بعد از او بقول خودشان فی سبیا الله به خانه زهرا حمله بردند... علی را بشهدت رسوندند... حسن را زهر دادند... وحسین را فی سبیل الله و فقط برای رضایت خدا در کربلا تشنه لب و از پشت گردن سر بریدند تا بقول خودشان به بهشت بروند. تاریخ در زمان ما تکرار میشود و بنی صدر رئیس جمهور اخذ کننده اکثریت ارای مردم که خودش نیز با امام و در هواپیمائی که حضرت امام را از فرانسه به ایران اورد همراه بود بر علیه امام چه خیانتها که نمیکند. ویا ایت الله شریعتمداری که اقدام به کودتا بر علیه امام و ایران میکند. دوست خوبم تاریخ اسلام و ایران خائنینی امثال این اقایون را کم ندارد و ما نباید بخاطر مثلا توهم ترس از ابرو ریزی این واقعیات تلخ را به نسل جوانمان انتقال ندهیم بلکه باید همگان بدانند و اگاه باشند تا خدای نکرده در روز عاشورا در صف یزیدیان قرار نگیرند. دوست خوبم که قلبی مهربان داری و دلت برای ابروی دیگران میسوزد این را بدان این اقایان میبایست برای ابرو و اخرت خودشان دل میسوزاندند و با سیاسیکاری و عوام فریبی خودشان را بدام شیاطین نمی انداختند و با ابرو و جان و مال مردم اینچنین بازی نمیکردند. امان از حب مقام پرستی و دنیا طلبی و جا طلبی که ابروئی برای انسان نمیگذارد. خب زیاد صحبت کردم اما نمیدانم توانستم حق مطلب را ادا کنم یا نه؟ انشاءالله شما به بزرگواری خودتان من را خواهید بخشید. راستی اگر برای شما ممکن هست لطف کنید ادرسهای سایت یا وبلاگهائی که مطالب جالب و اموزنده و بدرد بخور برای جوانان دارند رو بهم بدید تا هم ازشون مطلب در بیارم و هم لینکشون کنم.متشکرم.التماس دعا.در مراسمات سید الشهدا مرا هم دعای ویژه کنید.ممنون.

/weblog/file/img/m.jpg
انتقاد در تاریخ : 1389/9/12/5 - - گفته است :
سلام دوسته من سرباز من از سیاست خوشم نمیاد طرفدار هیچ یک هم نیستم ولی با این کار ما بجای این که ابروی این افراد را بریزیم ابروی خوده ملت را می بریم اینها یه روزی ریاست های جمهور ما بودند و از یاران امام با این کارت ما ابروی امام را زیره سوال می بریم اه این شاگردها از امریکا بودند پس ابروی برای امامان نمی ماند از کجا معلوم چند ساله دیه نگیم ریس جمهور فعلی دست نشانده امریکاست پس خواهشا دست از این کارها بردارید به خدا ابروی ایران بی ارزش نیست که باهاش اینجوری بازی می کنید
پاسخ:پاسخ:سلام دوست خوبم. به وبلاگ شما سر زدم جالب بود خدا قوت بده از شرح وبلاگت كه نوشتي (كل يوما عاشورا) ونيز در قسمت در باره وبلاگتون كه شعر( نام من سرباز كوي عترت است) خيلي خوش اومد.البته به بعضي از عكساي توي وبلاگتون كه با اين دو مغايرت دارد انتقاداتي وارد است و اگر انها نباشند به نظر بنده بهتر ميشه. اما از بابت انتقاد شما سپاسگزارم و اگر اجازه بديد توضيح كوتاهي در مورد انتقاد شما بدهم.شما فرموديد از سياست خوشتون نمياد در حالي كه شعار كل يوما عاشورا را انتخاب كرديد و خودتون رو سرباز عترت معرفي كرده ايد و اين در حالي است كه هم شعار و هم شعرتان كاملا سياسي و ولائيست.دوست بسيار عزيز و گرامي من ما مسلمانان معتقديم اگر اهل سياست نباشيم و اگاهي سياسي نداشته باشيم نميتوانيم دينمان را حفظ كنيم و فريب سياسي كاران را خواهيم خورد و دچار انحراف از ولايت ميشويم. اما در باره ابروي امام و ايران اسلامي بايستي خدمت شما عرض كنم هم ابروي حضرت امام و هم ابروي ايران اسلامي خيلي خيلي بالاتر از اينهاست كه با بي ابروئي اين افراد بخواهد برود. اينها خودشان بي ابروئي خودشان را به تمام دنيا متاسفانه نشان داده اند و امثال اين افراد هيچ ارتباطي با ابروي امام و ايران اسلامي پيدا نميكنند. وقت بسيار كم است و توضيحات فراوان. تعصب شما نسبت به حضرت امام و انقلاب اسلامي ايران ستودني و قابل تقدير است. مجددا از شما تشكر ميكنم كه انتقاد فرموديد. خواهشمندم اشتباهات مرا باز هم گوش زد فرمائيد و مرا در هر چه بهتر شدن اين وبلاگ ياري نمائيد.ضمنان وبلاگ شما رو لينك كردم.التماس دعا.


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: